God jul!

Till att börja med så var jag tvungen att ta en julbild! Håll till godo:

 

 

Otroligt vackert och stämningsfullt! Inte sant?

 

Härom dagen var jag hos pappa och klädde granen med mina kära bröder. Jag måste visa resultatet! Före och efter såklart!

 

 

tadaa!

 

Det här är ju sorgligt men det får nog bli ett sista julrim:

 

Nä ni tittar på denna vackra gran

tänker ni att den är snygg som fan

en pyntande Jalle är bra att ha

som gör granen så fin...tralalalala!

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Liselotte

Dina julrim är bara...tragiska....hehe

2010-12-24 @ 19:18:06
Postat av: Jalle

Haha tack för komplimangen;) Det är tänkt att de ska vara underhållande så jag får hoppas att jag har lyckats!

2010-12-24 @ 20:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0