Hjärndöd

Titeln är antagligen väldigt mycket mer spännande än det låter för jag har inte ett dugg vettigt att komma med. Till skillnad från dessa tuusentals vettiga tankar jag brukar dela med mig av alltså!

 

Som vanligt när jag inte vet vad jag ska skriva om gick jag inte på aftonbladets hemsida! Det fungerar alltid, så även nu. Idag fastnade jag för rubriken "Krockade med buss i motsatt riktning" Är det inte i den riktningen folk brukar krocka? Eller har jag helt fel där?

 

Så måste jag ju ta dagens julrim också!

 

Vintern är här,ruskigt kall

Inte alls något sommarhet

passa på att vara ball

med en rolig kylskåps..


Ni som inte fattar vilket ord som ska fyllas i är trögtänkta. Vilket borde vara ett inträdeskrav för att få läsa min blogg. Är man inte lite knäpp i huvudet tycker man nog inte att jag är rolig ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0