Tomte

Eftersom alla säkert är så himla nyfikna på vad min tomte fick för namn så tänkte jag berätta det! Jag tog pappas förslag Tom T! Jag är stolt över att ha en pappa som kan komma med lika dåliga ordvitsar som jag utan att skämmas för det! Tom T är däremot väldigt besviken på att den dåliga responsen när det gäller namnförslag så ni blir utan julklappar allihopa.

 

Med tanke på Tom T:s storlek orkar han inte bära så mycket, vilket ändå skulle innebära en massa besvikelse på hur få/dåliga julklappar som skulle ha delats ut. För att inte tala om hans egen prestationsångest.

 

Han hälsar genom mig att han ska terrorisera er i era drömmar hela nästa år. Samt att han redan är utarbetad och har gått in i väggen.

 

Jag har aldrig trivts på jobbet ändå. Renarna mobbade mig och Rudolf var avundsjuk på min mössa.

 


Kommentarer
Postat av: johanna

du e så kul du jalle, jag bakade pipparkakor idag, jag e supernöjd för de har jag inte gjort på flera år, MEN degen var köpt på ett bageri så de e lite fusk.. men ja e nöjd.. nu sitter ja å försöker komma på bra nissenamn men de enda som ja kan komma på e jesus, alltså med lite spanskt utal..cchhheeesuuusss

2010-12-08 @ 01:13:09
URL: http://johannamedm.blogg.se/
Postat av: Jalle

jesus var ju inget dåligt förslag tycker jag:)

2010-12-08 @ 21:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0