Trollkatt

Igår kväll lyckades katten med konsten att stå på stolen och därifrån rycka ner hela bordsduken med underlägg på och allt. Jag tror hon övade på det kända tricket att rycka bort duken utan att ha ner allt som står på den.

 

Det gick ju sådär..Men med lite övning så!

 

Snart på en cirkus nära dig!


Min kära lillebror Josef fick äran att synas på bilden. Kanske inte världens nyaste bild...Han är 16 nu. Så det är säkert jätteuppskattat!

 

Apropå ingenting berättade jag för en kollega igår att jag var jätteladdad för att komma hem och dammsuga det första jag gjorde på fredagkvällen. "Du är som min fru" fick jag höra då. Fantastiskt. Jag har alltid velat bli jämförd med någons fru.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0