Behandling

Mitt jobb är oerhört intressant. Eller hela butiks(och reklam)branchen är rätt fascinerande faktiskt. Det är intressant hur man går till väga för att locka kunder med alla kuponger och erbjudanden och sånt. Jag hade roligt åt ett idag.

 

"Köp 5 produkter från Göteborskex och få en graits skönhetsbehandling."

 

Som vanligt vet jag inte om det stod så ordagrant men strunt i det. Jag fick genast bilden i huvudet av hur några tjejer står och diskuterar.

 

-Jag är så trött, sliten och deppig jag skulle verkligen behöva en skönhetsbehandling.

-Jag med! Kom så går vi och köper lite från göteborgskex!

 

Jag vet att det inte gör sig lika bra i skrift, men jag lovar att bilden jag fick i huvudet var riktigt rolig!

 

Apropå rolig har jag gjort egna köttbullar idag! Det kräver ju naturligtvis en bild. Helst två. Det passar bra nu när jag har skrivit om skönhetsbehandling. Det är tänkt att det här ska ge lite skönhetsoperations känsla.

 

-Så här fula och trista såg vi ut innan. Livet kändes hopplöst:

 

Men sedan fick vi höra talas om operation Göteborgskex! Titta så fina vi blev!

 

-Det var inte dyrt alls, men det gjorde ganska ont.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0