Slogan 2!

Jag vet inte om ni lade märke till att jag frågade efter förslag till slogan till min blogg? Nej just det det kan ni ju inte ha gjort. För jag fick ju inga förslag! Dumma er! Den enda som kom med ett förslag var Lindi. Ett bra sådant också vilket ni kan se nu. Så tack för förslaget!

 

Ni andra kan dra något gammalt över er ;-)

 

Är det förresten bara jag som älskar att studera hur folk beter sig när det blir förseningar på bussar? Hur folk börjar sucka, skruva på sig och kolla till höger och vänster redan efter någon minut? Det är stor humor! Jag funderar på att titta uppåt och neråt samtidigt som människorna tittar åt höger och vänster. Det kan bli ett snyggt nummer av det hela.

 

Lite hemsk musik i bakgrunden så blir det nog nästa stora svenska musikvideo!

 

 


Kommentarer
Postat av: karro

hahaha du är ju för knäpp du :-) men så har du rätt oxå,skulle man se flera titta åt höger och vänster,och så står det en snubbe som tittar upp och ner,då skulle smilbanden spricka på en :-)

Hös ikväll,kraaaam =O)

2010-11-26 @ 18:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0