Blåtira

Det sägs att titeln ska spegla innehållet, det kommer nog inte det här att göra. I varje fall inte på det sätt som ni förväntar er! Det ska handla om läsk! Jag såg en läsk på jobbet som tydligen ska ha existerat förut och försvunnit. Vira Blåtira! Jag har nog aldrig gillat ett läsknamn så mycket förut. Jag tycker det borde göras en drink på den. Jag ser framför mig hur jag går fram till baren.

 

-Hej jag vill ha en blåtira tack!

 

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta åt min humor, är jag inte underbart rolig?

 

Ha

ha

ha!


Kommentarer
Postat av: Silja

hahahah! :D

2010-10-13 @ 21:51:04
URL: http://siljamoon.blogspot.com
Postat av: Jalle

Jag är glad att det finns andra med kvalitetshumor ;)

2010-10-13 @ 22:06:59
Postat av: Piyoko

KÖP HEM DEN!! :D älskade den när jag var liten!! :D

2010-10-15 @ 18:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0