Blommor

Tadaa gissa vad jag köpte med mig hem från jobbet? Blommor!! Här är bildbevis!

 

Ja jag vet det är en hemskt dålig bild...Men det är ett bevis i alla fall! Lönen har precis ramlat in och jag köper blommor. Helt fantastiskt.

 

Jag har även köpt en till sak! Eller köpt och köpt, men jag har beställt från nätet. Skor! Det börjar ju bli dags för ett par nya nu!

För er som av någon anledning inte snappade upp det så ja, jag bara skojar. Här är de riktiga skorna:

 

 

Men erkänn att jag hade klätt utomordentligt i dom andra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Moahahaha... Jag blev lite fundersam, men man vet ju aldrig! Allt klär en skönhet vettu! (Jag är en sån klysch-maskin idag... =) )

2010-10-15 @ 22:37:31
Postat av: Jalle

Ja jag själv är ju säker på att jag skulle klä i det, frågan är om andra skulle säga samma sak ;-)

2010-10-15 @ 22:40:49
Postat av: Piyoko

Men lilla lilla Jalle...du får låna mina skor hur mkt du vill vet du väl ;) hade dock varit roligare om du fotat mina skyyyyhöga klackskor istället ;)

2010-10-17 @ 15:11:00
Postat av: Jalle

Nej för dom hade inte klätt mig lika bra, du har ingen känsla för mode och stil som jag! ;)

2010-10-17 @ 17:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0