Höstpromenad

Nu har jag ju som sagt varit krasslig i helgen, men till kvällen idag, söndag kände jag mig så klen och tänkte att en promenad borde hjälpa. Det gjorde den! Lite grann i alla fall, jag blev på mycket bättre humör! Jag kände mig lite kär i hela hösten och vill verkligen inte ha någon snö! Det blir ju väldigt dåliga höstpromenader om det är snö ute!

Titta vad fint! Vem vill ha snö när det kan vara såhär vackert!


En tanke slog mig...När jag blir gammal vill jag bo nära vattnet! Det är så fint och mysigt. Är det inte märkligt att man ena stunden är nojig för att man sakta men säkert närmar sig 30 och i nästa stund ser fram emot att vara gammal och bo i en stuga vid vattnet?

 


En annan tanke som slog mig när jag såg den här bilden är att det var tur att jag inte fick för mig att satsa på en karriär som fotograf.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0