Irritation och Volbeat!

Jag skulle i princip kunna skriva ett jäkligt långt inlägg om hur less jag blir på vissa människor som förutsätter att man skulle vara korkad och inte fatta någonting samt tro att dom själva är bäst i världen. Men eftersom man aldrig vet vilka som läser det här låter jag det vara osagt. Men jag blir förbannad.

 

På lördag blir det Volbeat!! Det ska bli väldans roligt! Det stod lite om det i tidningen idag, det var en kort liten mini intervju med sångaren. Kort mini intervju förresten, hur är en lång mini intervju? ;) Men i alla fall han var rätt rolig:

 

-Om Metallica och Elvis skulle få ett barn, skulle det vara Volbeat?

-Nja, jag vill helst inte tänka mig Elvis och James Hetfield ha sex...

 

Haha! Skön kille! Hoppas han visar samma typ av humor på lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0