Jarl-dagen!

Jag roade mig med att klaga på facebook att ingen hade gratulerat mig på namnsdagen och då passade det  minsann! Det är ju som att be folk säga grattis när man fyller år! Men det är ju faktiskt kul, jag känner mig som ett litet barn som vill ha bekräftelse när jag blir upprörd över att ingen vet att jag har namnsdag. Jag fyller snart 29. Jag lovar.

 

Jag har ju redan skrivit om mina glas, men nu är dom helt färdiga! Hoppas jag. Dom ska hålla för diskning nu, det lär ju visa sig...haha! Här är dom!

Ja ni får stå ut med diskmedelsflaskan..jag orkade inte flytta på den!


Är ni inte imponerade? Dom är inte till salu! Eller ja det kan diskuteras förstås. Vad bjuder ni?;)


Kommentarer
Postat av: Stefan

Det prickiga är jättefint! Det andra är..randigt! Kommer det ett rutigt också? "Glasrutor", höhö.... :-)

2010-10-12 @ 00:17:14
Postat av: Jalle

haha på något sätt blir det uppenbart varifrån min humor faktiskt kommer...:)tackar för komplimangen också!

2010-10-12 @ 00:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0