Målning

Idag skulle man kunna babbla om hur fantastiskt det var på Volbeat igår för det var det ju! Det är härligt när man har hört från flera att det ska vara jättebra och ändå blir positivt överraskad! Fina killar det där! Jag tog tom en jättedålig bild, lägger upp den bara för sakens skull!

Tydlig bild va? Jag tänkte väl det!


Eftersom jag gjort saker både fredag och lördag så fick den här dagen bli lugn. Har suttit och målat glas! Min nya hobby! Det blev jättefult men det är inte det som är grejen. Det är kul och avslappnande:)

 

Fina va? Tänk om jag skulle öppna en egen designaffär vilken succé det skulle bli! Sedan blir det väl ett eget tv program. Släng er i väggen Simon och Thomas!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Haha fan Jalle vad du skriver underbart! Får sitta och skratta mig igenom inläggen, fortsätt så! Är för övrigt väldigt avis, hade också velat fara på Volbeat!

2010-10-10 @ 18:29:10
Postat av: Jalle

Tack Lotta, jag har faktiskt både hört andra säga samma sak och tom sett det med egna ögon. Känns bra att folk tycker jag är rolig! Sprid ryktet så att jag blir populär;)

2010-10-10 @ 18:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0