Promenad

Man kan ju fråga sig varför, men av någon anledning fick jag för mig att gå ut och promenera 23.10 såhär på torsdagskvällen. Det är vid sådana tillfällen jag älskar lugna Lidingö:) Det var riktigt skönt.

 

Eftersom jag för tillfället inte äger något som gör att jag kan lyssna på musik när jag är ute så blir det en väldigt mycket tankar istället, hjärnan hade inte mycket rast här inte! Men allt var väldigt positivt. Jag insåg hur otroligt glad jag är att vissa människor finns i mitt liv! Jag vägrar nämna några namn, man vill ju inte att folk ska bli avundsjuka på varandra och börja slåss om min uppmärksamhet! ;-) Dessutom tror jag att ni som det framför allt gäller vet om det själva.

 

Så kort sagt: Ni är bäst! Jag älskar er allihop!

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Sara

Älskar dig också! Tack för att du ställer upp för mig! <3

2010-10-08 @ 18:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0