Glasfärg och diskborstar

Har nog aldrig haft en ledig dag där jag dels känt mig så sliten men samtidigt gjort så mycket! Jag var en underbar vän och åkte för att sällskapa med Anneli igår kväll trots att jag var tvungen att vara tillbaks för att tvätta 11 idag. Jag kommer nog återfödas som en vacker häst i nästa liv eftersom jag har gjort så goda gärningar!

 

Inte för att ajg egentligen orkade, men idag åkte jag till Panduro och köpte glasfärg! Inte för att jag är duktig på att rita och måla egentligen, men jag tror att den hobbyn skulle passa mig perfekt! Jag älskar tanken på att sitta och pyssla med sånt. Hur det kommer se ut känns ganska ointressant, jag vill bara sitta och ta det lugnt och måla lite:) Jag lyckades hitta ett litet kit i affären:

 

 

Egentligen borde jag inte berätta om den andra grejen jag köpte idag. Det var en impulsgrej när jag var och handlade mat. Nu kommer ni undra varför jag envisas med rosa grejer och det kan man ju fråga sig. Jalle är speciell helt enkelt. Dessutom köper jag mer än gärna saker som stödjer all typ av cancerforskning!

 

Stilig va? Om ett år när alla har en sån här, kom då ihåg vart ni såg de först!


Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha, vacker häst.. snell hest.. igen hest ;) jag tycker diskborsten var fantastiskt vacker.. Passar dig perfekt :D

2010-10-04 @ 15:27:56
Postat av: Jalle

Tack för att du är så förstående;)

2010-10-04 @ 18:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0