Di Leva

Vi skulle egentligen haft halloweenfest hemma, men så blev det inte riktigt. Det blev en kväll hos Anneli och Max istället. Jag som såg fram emot att klä ut mig! Jag hade ju tänkt lägga upp någon fin bild! Tjatar ni tillräckligt mycket kanske ni får en fin bild ändå! Kanske.

 

Jag såg "Så mycket bättre" för första gången idag. Di Leva är en ganska intressant person. Nu har det ju stått lite om honom i tidningen och så, men går man bara efter intrycket jag fick av att se honom i tv så är han ju fantastisk! Han kan ju aldrig ha tråkigt eller oroa sig för något. Jag ska bli som Di Leva när jag blir stor!

 

Men jag kommer nog inte döpa mitt barn till Cosmo.

 

Eller? Välkommen till världen Cosmo Moberg!

 

Låter det inte vackert?

 

Jag har äntligen hittat en partner. Vigseln äger rum nästa år, inbjudningarna kommer snart.



Här är våra gemensamma vänner. Tänk vad mycket folk man lär känna genom sin partner!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bild bild bild bild bild bild bilD biLD bILD BILDBILD BILD BIIIIIIILD!!! Nog tjatat nu? =)

Men du Jalli. Det här med Di Leva. Fundera på saken en gång till... Vi snackar alltså om snubben som är anklagad för misshandel av sitt ex, anklagad för nååågot närgången "handpåläggning" i sitt tempel osv osv... (Jag kan fortsätta länge... =) ) Jag säger nej nej nej!

Måste även be att få gratulera till din nya kärlek, kollar ivrigt brevlådan efter inbjudning! All lycka till er båda, hoppas ni får vackra barn... =)

2010-10-31 @ 21:24:29
Postat av: Anonym

Nej nu blir du upprörd för att jag glömde skriva namn igen. Det var alltså jag! Bri va... =)

2010-10-31 @ 21:25:44
Postat av: Jalle

Jo jag vet att han itne är så trevlig, jag sa ju att det bara gällde intrycket man fick i programmet:) Stort tack för lyckönskningen förresten, vi blev glada båda två!

2010-10-31 @ 21:53:12
Postat av: Anonym

"Cosmo Moberg"? Inte fel i skrift. Faktiskt snyggt på nåt sätt. MEN det låter som man stammar när man säger det. Cos..mo..mo..berg. Inte för att jag vill lägga mig i vad mina barnbarn ska heta, men..

2010-11-03 @ 22:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0