Bloggvärlden

I morse innan jag åkte till jobbet snubblade jag förbi någon sida där sveriges mest kända bloggerskor tipsade om hur man gör en intressant blogg. Jag har absolut ingenting emot vare sig de här tjejernas bloggar eller personer(svårt visserligen när jag inte känner dom heller..) Men det är fascinerande vilka olika världar man lever i. Jag minns inte alla tips men jag tar det jag minns:

1. Uppdatera bloggen ofta, gärna 10 gånger om dagen. 10 gånger?? Per dag?? Jag har ett jobb att sköta så det blir dels väldigt svårt tidsmässigt. Dessutom hur mycket intressant kan det hända under en dag i mitt liv som gör att 10 blogginlägg om dagen skulle bli intressanta?

 

2. Undvik att blogga om familjen. Attans! Jag som nämnde Josef på hans födelsedag. Förlåt Josef!

 

Med det här kan jag konstatera att jag aldrig kommer bli Sveriges största bloggare. Blog awards får klara sig utan mig. Jag är mycket beviken.

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0