Jag har en blogg!

Jag trodde aldrig det här skulle hända, har varit väääldigt negativt instäld till att blogga. Inte för att jag itne gillar bloggande i sig, men jag kände att mitt underbara liv inte är så varierat. Men jag gör ett försök ändå!

 

En annan anledning till varför jag har varit skeptisk är att man faktiskt beter sig lite olika beroende på vilka man umgås med, så hur skriver man då i en blogg? Men jag kör på helt enkelt eftersom ni älskar mig i alla fall!

 

Idag har jag köpt en taklampa! Ni ska tom få se en bild om jag gjort allt rätt. Med tanke på min tekniska begåvning är det ett under att jag både satt upp en lampa och startat en blogg på en och samma dag...;)

 

För tillfället får det räcka så här, jag ville bara få igång hela grejen. Kommentera om ni tycker att det här är en bra idé, i annat fall kan ni kommentera ändå!;)

 

Fiin va?:)

 


Kommentarer
Postat av: elli

Du skriver ju fantastiskt bra så det är riktigt kul att du har en blogg nu!!!

2010-09-23 @ 19:01:00
Postat av: Stefan Moberg

Det har jag sagt länge, att du borde ha. Skriva kan du! :-)

2010-09-26 @ 17:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0