Knasdag

Det här inlägget kommer bli lite miffo...Normalt sett har jag skrivit lite av det jag har i huvudet bara. Det kommer jag garanterat vägra att göra nu eftersom jag inte är så förtjust i tanken om att skriva snyftinlägg om hur man inte mår bra så jag provar något annat:

 

Min kära lillebror Josef fyller 16 idag! När jag grattade honom frågade han om det inte förtjänade ett inlägg i bloggen och som den underbara storebror jag är så är det klart att han får det! Jag känner mig väldigt gammal faktiskt. Det är härligt att man får åldersnoja av att någon annan fyller år tycker jag. Tack så hemskt mycket Josef!;)

 

Igår fick jag något konstigt infall och kände att jag vill åka till Irland! Ja älskar Irländsk musik och har aldrig varit där(rätt få länder jag faktiskt har varit i...) Det låter ju som en kanonbra grej till nästa semester! Men åka själv är ju bara att stryka direkt. Personer som kan tänka sig att följa med är välkomna att höra av sig men jag betalar inte era flybiljetter! Undrar hur många som känner sig lockade av det där erbjudandet. En? hörde jag två? Första, andra, tredje, såld till damen i blå pälsmössa! Nej jag har ingen aning om vad jag skriver eller varför jag skriver det..för er som inte vet att min humor kan gå lite hur som helst så vet ni det nu och ni som redan vet det får väl skaka på huvudet och sucka.

 

Nu tänker jag lämna er och vila någon timme. Eller inte vila och göra något annat som känns hemskt nödvändigt för stunden. Tack och hej!


Kommentarer
Postat av: Josef Moberg

Det här var helt klart det finaste inlägget hittils! :)

Tack!

2010-09-27 @ 19:30:05
Postat av: Anka!!

JAG FÖLJER MED!!! :D

2010-09-27 @ 19:47:57
Postat av: Sara

JAG FÖLJER OCKSÅ MED :D :D :D

2010-09-28 @ 09:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0