Nördkväll!

Jag har precis kommit hem från att ha varit hos max och spelat tvspel med honom Sara och Anneli. Kanske inte vad dom flesta skulle tycka är det ultimata lördagsnöjet men i Jalles värld är det svårslaget! Passar på att blogga lite om det medans jag väntar på att kaffet ska bli klart.

 

Kaffe tolv på natten? säger ni. Javisst säger jag! Jag har någon konstig grej för att sätta på kaffe när jag kommer hem sent en helgdag. Fråga inte varför...Jalle är helt enkelt inte som dom andra barnen!;)

 

Vill ni veta hur spelandet gick? Jag sög! Bilspel är nog inte min grej, men att vara usel var uppenbarligen ganska underhållande för dom andra så det bjuder jag på! Skratta inte med mig, skratta åt mig;)

 

Max bjöd på öl!

Max bjöd på öl!

 

 

och här är spelet jag var så fantastiskt duktig på, ähum...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0