Shopping!

Jag är på strålande humör och har just kommit hem från att ha shoppat lite! Det slog mig nu att jag börjar närma mig dom där kända bloggtjejerna nu när jag skriver att jag har shoppat. Det fattas bara att jag börjar blogga om mode också...Vilket säkert är jättetroligt att jag skulle börja göra. Men här är vad som köptes:

En ny stekpanna! Jättemanlig.

 

Hårsnoddar. också jättemanligt.

 

Ett spel! Lite mer manligt.

 

Nu känns det verkligen som att både mitt liv och min lägenhet är fulländade!


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag är mkt avundsjuk på din stekpanna :D "naughty bear" vettefan om det låter så manligt men :D

2010-09-29 @ 13:46:57
Postat av: Jalle

Nu syftade jag ju på att det var manligare att köpa ett spel än en rosa stekpanna;)

2010-09-29 @ 21:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0