Strålande Torsdag

Jag känner mig riktigt glad! Har varit och ätit med Pappa, Danusia, Mattias och Josef efter jobbet. Det var mycket trevligt och dom verkar uppskatta bloggen jag har börjat med. Det är härligt att så många verkar bli glada av att läsa den!

Helt plötsligt känner jag att jag vill göra så mycket! Dels vill jag åka till Irland som jag tidigare skrivit, sen vill jag dra igång massa små projekt som jag väntar med att prata om. Inte bestämt mig än:)

Idag upptäckte jag att facebook har en fantastisk sida som heter dagens ordvits! "En katolsk gumma med träben kan man kalla protestant" Det är ju så att man sörjer över att man inte kom på sånt själv!

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Lindi

Hahaha, fantastiskt Jalli!

Precis den nivån på humor jag uppskattar såhär i "övertrötthetsstadiet". Eller, för att vara helt ärlig, under alla dygnets timmar... =)

Skönt att se att du faktiskt hittade till restaurangen och familjen, jag var lite orolig ett tag!

För att upprätthålla din stolthet så tänker jag inte fråga hur många telefonsamtal som krävdes... =)

Gonatt, ses på our lovely arbetsplats imorrn!!

2010-09-30 @ 23:43:12
Postat av: Jalle

Jag har alltid vetat att du har äkta kvalitetshumor, ser fram emot många kvalitetsskämt fredag och lördag! För att göra dig imponerad blev det faktiskt inget ytterligare samtal heller...:)

2010-10-01 @ 00:12:52
Postat av: Josef

Hahahahaha, "Protestant"! HAHA. Sjukt bra. :D

2010-10-06 @ 11:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0