Dagens bild

Idag har jag varit grinig. Men det har jag inte visat. Förhoppningsvis, man vet aldrig eftersom jag har världens sämsta pokerface. Den personen som köper en lögndetektor åt mig har gjort sitt livs med onödiga köp. Men i alla fall. För att dölja grinigheten har jag försökt vara glad istället. Det är ett hett tips! Varför tänkte jag inte på det tidigare?

 

Jag lyssnade på "friday" idag. Ni vet den där låten med Rebecka någonting som hade föräldrar som betalade för att hon skulle få göra en musikvideo och blivit hatad på internet? Jag förstår inte riktigt. Okej det var inte den bästa låt jag hört, men att bli hatad? Det är ju att ta i, hatar ni mig för att jag har världens roligaste blogg? Nej jag tänkte väl det!

 

Nu tänkte jag lägga in dagens bild! Jag hade ingen aning om vad det skulle vara så jag gick in på google och skrev det första jag tänkte på. Elefant!

 

 

 

Titta är det inte fint? Den stora elefanten heter Freja och den lilla heter Benny. Det har jag bestämt. Freja är en mycket snäll mamma men lite överbeskyddande. Benny är inte så mycket alls. Bara allmänt glad över livet. Ungefär som jag alltså. Med andra ord är jag som en elefant.

 

Helt logiskt tycker jag.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0