Happy påsk!

 

När jag inte vet riktigt vad jag ska skriva om är kvällstidningarna alltid en utmärkt inspirationskälla! Jag tänkte på under stora helger eller sommaren när det ofta skrivs om hur vädret blir hela sommaren eller hela påskhelgen eller vad det nu är. Tänk om jag skulle köra samma sak?

 

"Gå in på den här länken för att se vad Jallis blogg kommer att handla om innan det ens har skrivits!"

 

Wow. Vilken succé det skulle bli. För att inte tala om hur roligt det skulle bli att sedan läsa de inlägg som man redan har läst fast de egentligen inte har kommit och som man inte skulle ha kunna läst!

 

"Tryck på den här länken för att se hur länge kvalitén på de här oskrivna blogginläggen stannar!"

 

Eh, va? Vad sjutton skrev jag nu? Glöm det.

 

Jag vill passa på att önska alla mina fans en riktigt trevlig påsk! Här är en bild till er:

 

 

Glad påsk önskar Jalli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0