Spegelvänt inlägg

Jag måste förnya mig. Det är viktigt i alla förhållanden har jag läst. Även bloggförhållanden. Så jag tänkte skriva ett tvärtom-inlägg! Att bara berätta vad jag har gjort idag skulle låta trist så det blir nog mer spännande på det här sättet. Då kör vi:

 

Jag vaknade jättesent! Så fort ögonen öppnades hoppade jag ur sängen, klädde på mig och inledde dagen med att springa 10 varv runt huset. Frisk som en nötkärna förstås. Efter det kunde jag direkt sätta på kaffet och inte dricka något annat eftersom jag hade blivit så jäkla frisk över natten. Efter det stängde jag av datorn som inte var på(?). Stod vid den ett litet tag.

 

Ytterligare ett litet tag.

 

Satte mig i fåtöljen med katten och vaknade i några minuter. Egentligen gjorde jag det efter jag hade handlat. Dvs före eftersom det här är tvärtom. Fast det är det ju inte. Hänger ni med?

 

I affären har jag köpt en påse äcklig snö som jag ska mumsa på sedan förresten.

 

Till middag blev det kastrullkokad köttbulle. Med ris eller pasta, jag är lite osäker där. Drack varmmjölk till det. Någon te har jag inte bryggt än det får bli senare.

 

Ställde mig lite till vid datorn sedan för att sudda ut det här inlägget. Det var hela min dag.

 

Ni som kan räkna ut vad äcklig snö är samt vad jag åt till middag vinner min eviga kärlek. Vill ni inte ha den så kan jag gå med på att endast vara fruktansvärd imponerad istället.

 

 


Kommentarer
Postat av: Stefan Moberg

Josef och jag tror att du har köpt en god chokladkaka. Och att du åt stekt fisk med potatis till middag och drack kallt vatten till. Sen ska du dricka kaffe. Hur fel har vi?

2011-04-09 @ 19:13:51
Postat av: Jalle

Chokladkaka ger jag rätt för, även om det inte var 100%. Potatis är också rätt. Vattnet och kaffet likaså. Så jag är stolt över er!

2011-04-09 @ 19:55:08
Postat av: Stefan Moberg

Men nånting "stekpannestekt" var det väl i alla fall? :-)

2011-04-09 @ 20:11:07
Postat av: Jalle

Nej men egentligen borde ju det varit det mest logiska. Jag visste inte riktigt vad motsatsen till ugnsstekt skulle vara..

2011-04-09 @ 20:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0