Bananladdning?

Idag ska jag gnälla som en gammal gubbe tänkte jag! Det har man all rätt till när man närmar sig 30. Kanske även när man närmar sig 22 också, men mer rätt när man närmar sig 30, det har jag bestämt! Så då blir det så, Jallis ord är er lag va? Hur som helst.

 

Spotify har begränsat sin gratistjänst. Det har resulterat i två grupper på facebook. En som tycker att de inte vill kännas vid spotify om de ska tvingas betala för det och en som inte tycker det är fel. Det är nu jag kommer känna mig som en gammal gubbe och klaga på de som vill att spotify ska vara gratis, men allvarligt talat?

 

49/99kr i månaden? Hur snåla är ni? Jag köper fortfarande cd skivor till och från och en skiva kosta väl ungefär 3-4 gånger så mycket som att ha den billigaste spotify tjänsten i en månad.

 

"Nej! Om bananerna höjs i pris så vägrar jag köpa! Jag skickar min son Sten-Otto att köpa bananer för sina egna pengar så kan ha ge dom till mig. Ja!"

 

Härmed går priset till årets konstigaste jämförelse till Jalli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0