Ett LISTigt inlägg

"Jalle när man frågar dig något vet du aldrig någonting"

 

Tack! Det var nog den bästa komplimang jag fått tror jag! Jag måste nog analysera den lite:

 

1. Bättre det än att vara någon som tror att den vet allt men inte gör det! Vilket innebär att jag är smart och ärlig!

 

2. Du vet inte riktigt vad du pratar om.

 

3. Jag spelar bara för att verka dum så folk ska tro att jag är smart. För att jag är dum. Vilket är smart.

 

4. Fast jag är ju inte dum.

 

5. Kanske inte smart heller.

 

6: Vem sjutton kom på den dumma idén med siffrorna.

 

7. Ja det var ju jag!

 

8. God natt!


Kommentarer
Postat av: Stefan Moberg

Vad hände med cashewnöten då? :-)

2011-08-01 @ 23:24:46
Postat av: Mia

hmm.... har du inte fått bättre komplimanger?

2011-08-01 @ 23:28:14
URL: http://bloodymia.blogg.se/
Postat av: Jalle

Pappa: Jo den hann jag glömma bort, den kommer!



Mia: Jo självklart! Jag var ganska ironisk där men det utgår jag från att du förstod?;)

2011-08-01 @ 23:36:08
Postat av: Mia

of course ;)

2011-08-05 @ 01:26:52
URL: http://bloodymia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0