Intressant!

När man sitter uppe lite småsent kan man alltid blogga! Det är då de mest kreativa ideerna kommer fram. Jag vet att det ska vara ett sånt där gulligt streck ovanför e:et men jag vet inte hur man gör det på tangentbordet. Det blir bara åt fel håll. Så nu har jag erkänt att jag är jätteteknisk också!

 

Här skulle man kunna skriva en massa spännande som har gjorts under kvällen! Jag ska försöka:

 

* Jag har ätit frukt! Kiwi, nektarin och banan! Från början stavade jag fel och skrev kixi. Det var roligt!

* Jag har diskat! Det stavade jag inte ens fel till! Men det räddar inte att det är väldigt ointressant.

*Tv:n har varit igång! Men det beror på att det har vistats andra människor här. Inte så intressant det heller.

 

Intressant känns som dagens tema. Bloggen känns inte som ett vettigt ämne för rubriken intressant.

 

Så jag avslutar nu. God natt!


Kommentarer
Postat av: Stefan Moberg

é

:-)

2011-08-05 @ 00:52:40
Postat av: Jalle

Hur gör man?? ;)Jag försökte alla möjliga kombinationer!

2011-08-05 @ 01:03:40
Postat av: Mia

é ;)

2011-08-05 @ 01:11:24
URL: http://bloodymia.blogg.se/
Postat av: Jalle

Jag skulle aldrig ha erkänt det...;)

2011-08-05 @ 01:28:42
Postat av: Anonym

é

Förlåt Jalli, men det gick inte att motstå, fast tre mot en är fegt... =)

2011-08-07 @ 20:38:22
Postat av: Jalle

Ja det är väldigt fegt men jag bjuder på det. Allt för att roa andra! ;)

2011-08-08 @ 07:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0