Så omtänksamt av er

Jag fick ett mail från Bokia idag:

 

"Skolstart. Vi har allt du kan tänkas behöva och lite till!"

 

Åh tack så mycket! Hur skulle jag annars klara mig? Det finns ju en massa saker jag har användning för! Ett suddgummi måste jag ha! Hur ska jag klara mig i köttdisken utan ett suddgummi? Det gäller ju att minska svinnet. Höhö.

 

Pinsam tystnad


Nähä det var för tråkigt? Pennvässare då! Hur skulle jag klara mig utan den när jag säljer ost till folk? Man måste ju ha en vass penna för att...för att...Göra hålen i osten!

 

Hörni vad skriver den där Jalle egentligen?


Vad har man mer för skolstarten? Ett skrivblock! Det kanske jag skulle kunna ha nytta av på riktigt!

 

-Jalle kom ihåg att göra det här i morgon. Det är nog bäst att du skriver upp det.

 

-Ja visst! Vänta så ska jag hämta mitt alldeles egna block! Med Hello Kitty på.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0