Skapa

Gud skapade människan- Jalle skapade detta fantastiska inlägg!

 

Var inte det där en fantastisk inledning? Jag är väldigt nöjd själv faktiskt! Jalle och skapa är en intressant kombination, den kör vi på!

 

Jalle skapade arbetsglädje för sina kollegor idag när han var tillbaks på jobbet! Nej jag vet, ingen sa det. Men jag vet att alla innerst inne tänkte så! Det vet jag!

 

Jalle har skapat wallenbergare! Sålde jävligt bra också eftersom jag är en så bra skapare!

 

Jalle har skapat en stor beundran när han gick mot jobbet och vinden blåste i hans hår som i den vackraste schamporeklam.

 

Nej nu ljög jag.

 

Jalle pratar om sig själv i 3:e person. Det är ganska underligt. Varför gör han det?

 

För att han skapar förstås!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0