Tillbakablick eller inte. Det är frågan.

Nu jävlar har jag varit i farten! Jag har städat! Efter maten så där, lite crazy som jag är! Det rimmade förresten, vill ni höra resten? Nej okej jag ska sluta.

 

Det här är en av anledningarna till att jag till en början inte ville starta en blogg. För att mitt liv inte var tillräckligt intressant. Det var ändå några söta människor som tyckte att jag brde ha en blogg. I mitt huvud då hade bloggen sett ut ungefär så här:

 

Den 5:e oktober: Jag har städat.

 

Den 6:e oktober: Idag har jag jobbat. Ätit middag också.

 

Den 7:e oktober: Jag hann inte dricka kaffe i morse. Attans.

 

Nu fick jag plötsligt för mig att jag redan har skrivit ettt liknande inlägg. Har jag det? Strunt samma. Poängen är ändå densamma: Bloggen blev ju rolig! Tror jag.

 

Nej nu måste jag ju fortsätta fixa. Dricka kaffe har jag ju också glömt!

 

Precis som den 7:e oktober!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0