Grötracing

Det är fantastiskt med alla produkter som kommer ut på marknaden. De säger rätt mycket om vilket samälle vi lever i.Nu fick jag plötsligt en känsla av att jag har skrivit exakt samma sak förut, har jag det? Om jag har det får ni stå ut med att läsa det igen, har jag det inte får ni reda på det nu. Plus att ni eventuellt börjar misstänka att jag börjar bli senil innan jag ens fyllt 30.

 

Men vad jag ville komma till är den här nya gröten som ska vara klar på en minut. WOW! En minut! Till skillnad från de typ 3 minuterna det tar annars?

 

-Det är så fantastiskt, jag är ensamstående mamma till 3 barn och med den na gröten hinner jag både lämna ungarna i skolan, komma hem och ta en löprunda samt en dusch efteråt och ändå hinna i tid till jobbet. Med det vanliga havregrynet hade det varit omöjligt!

 

Tänk dessutom hur fantastiskt skönt det blir för alla stressmänniskor som springer hysteriskt upp för rulltrappan för att hinna med tunnelbanan som står där trots att det kommer in ett till tåg redan innan det första har gått. De människorna kan ju tom käka gröt samtidigt som de springer upp för rulltrappan och hinner med första tunnelbanan och tjänar säkert in hela 2 minuter!

 

Halleluja!


Kommentarer
Postat av: Moondance

haha, men shit...gröt på 1 minut? Seriöst :P

Snart kommer vi inte ens behöva äta, det kommer finnas inbyggt i kroppen!

2011-02-10 @ 23:57:52
Postat av: Jalle

Ja det går ju åt det hållet, sorgligt men sant ;)

2011-02-11 @ 00:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0