Jag och snön

Nu har jag ju blivit påtvingad en till rubrik, men det blir nog sista gången. Kanske. Vore ju trist om min blogg skulle styras helt av andra! Så..jag och snön! Som liten gillade jag snön för det är ju i den årstiden jag fyller år. Nu betyder samma årstid att man blir äldre, det är jäkligt mycket att göra på jobbet, halt och kallt plus att jag låter som en grinig gubbe i min blogg.

 

Men den betyder också att det är ljust efter den mörka hösten, det kommer upp sånt där mysigt julpynt med glitter, tomtar och allt vad det innebär. Särskilt glitter, jag hängde det runt spegeln i julas.

 

Jaja.

 

Man kan sammanfatta att jag och snön har en väldigt stormig(snöstormig, hoho) relation! Men i slutändan älskar vi alltid varandra. Särskilt i januari.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0