Begravning?

Idag börjar jag tänka på min begravning! Men inte i dess negativa bemärkelse, så jag är itne självmordsbenägen. Jag bara funderade över hur man skulle vilja ha det. Har ni sett "man on the moon"? Med Jim Carrey? Den är rätt gammal, jag gick i gymnasiet när den kom. gammal är den faktiskt!

 

Men i alla fall. En sådan begravning som i slutet på filmen skulle jag kunna tänka mig. Nu menar jag inte att jag ska spela in en rolig film som ska visas på min begravning men jag vill att folk ska reagera som där. Att alla sitter och ler och minns mig för någon man blev glad av. Det är mitt mål!

 

Musik är ett jäkligt intressant ämne när det kommer till begravning. Vilken låt man vill spelas. Det kan jag fundera över i timmar/dagar/år/ tjofaderittan.  Kanske "dance on your grave"!

 

Fan. Det som var ett så seriöst inlägg tills nu. Att jag aldrig kan hålla mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0