Årets första blogginlägg!

Ja är det inte fantastiskt? Jag kan riktigt höra hur spända ni är! Eller så pratar jag bara strunt för att jag är seg och inte har mycket att säga. Fantastiskt vad seg man kan bli av så lite.

 

Men i alla fall.

 

Jag har börjat älska att ha tända ljus. Jättemanligt. Det måste jag ju visa!

 

 

Titta vad vackert. Det stora plus skålen har jag fått av min storebror Mattias. Tack till honom!

 

Jag har ingen aning om vad jag ska skriva om egentligen, men alla mina trogna läsare måste ju få något nytt! Jag läste nyss att en centerpartist vill införa skatt för överviktiga. Det är ju fantastiskt. Hut mycket man än hör slutar man aldrig riktigt att förvånas över alla knäppa idéer folk kommer med. Snart får väl långhåriga killar betala skatt också.

 

Det är kört för mig helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0