Engelskalektion

Jag lyssnade på radio idag på jobbet som vanligt. Radioreklam är fascinerande. För spelautomaten.com. Jag ska citera:

 

"Spelautomaten dot com. Svenska spelautomater på nätet!"

 

Eh..okej. Förlåt. va?

 

"Spelautomaten dot com"

 

Vaddå "dot com" Hör man inte hur det låter? Eller är det ett skämt för att uppröra sådana som jag? Jag hoppas det! Blanda in engelska i svenska är ett brott mot Jallilagen! Eller det kanske är det nya? Jag måste testa!

 

Welcome till Jalliblog(g)en! Jag have inte så många readers. Men det är okej I am glad anyway! Because min blogg är så rolig! Folk som not tycker det är only avundsjuka! De "wishar" att de hade min talent! So det så!

 

byedå!


Kommentarer
Postat av: Mia

Haha!

2011-07-23 @ 12:50:23
URL: http://bloodymia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0