Idétorka

Jaha idétorka igen...Eftersom första delen av ordet inte ger mig ett skvatt så tar jag användning av den andra delen. Det vill säga torka. Man kan torka mycket.

 

Självtorka när man har varit ute och blivit dränkt i regnet

 

Torka av diskbänken eller vad man nu har som är smutsigt. Oj vilket nyhet jag kommer med känner jag!

 

I värsta fall får man be någon annan att torka åt en. Man kanske har torkskräck! Ni som inte fattade att det var en ordvits är dumma. Ni som tyckte att ordvitsen var bra är troligtvis ännu dummare. Men jag själv sitter nog ohotad på toppen!

 

Därför lämnar vi torkämnet och går direkt in på nästa ämne som blir...Badbollar!

 

Men varför badbollar? Inte vet jag, det var det första som dök upp i huvudet. Så här får ni en bild!

 

 

Det känns som att jag borde avsluta detta inlägg nu faktiskt...

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0