Jordgubbar!

Här sitter  jag med kaffe! Snart sitter jag här med kaffe och jordgubbar! Det får man unna sig tycker jag när man har varit duktig och jobbat i femtioelva timmar. Varför äter jag inte jordgubbar oftare?

 

"Det är inte alltid säsong" säger ni då. Guud vad ni är negativa! Den finns faktiskt frysta! Bara att tina upp!

 

"Men det är inte lika gott!" säger ni då. Guud vad ni är kräsna säger jag. En jordgubbe är alltid en jordgubbe! Precis som att Jallis blogg alltid är Jallis blogg. Nu med inslag av gubbar. Jordgubbar alltså. Det är gott. Med jordgubbar.

 

"Men det har vi ju redan förstått!" säger ni då. Guud vad ni är smarta då säger jag. Ni är så intelligenta att ni får mig att skämmas över min egen existens.

 

"Jalli...vi fattar inte?"

 

Nej just det! Vem är det som är smart nu va? va?

 

Ta en jordgubbe istället och var glad!

 

 


Kommentarer
Postat av: Mia

I get it! I get it! :D

2011-06-29 @ 23:46:10
URL: http://bloodymia.blogg.se/
Postat av: Jalle

Haha..duktigt! ;)

2011-06-30 @ 01:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0