Läsk och efterfrågan. Men inte efterfrågan på läsk.

Idag har jag bowlat med Anneli! Det var en angenäm upplevelse eftersom jag vann med 270 mot 230. På ren svenska betyder det att jag är bäst. Det är itne utan anledning som jag kallas för språkexpert!

 

Nu dricker jag fanta. Fanta är ett bra ord. Det kan bli många andra ord som inte har alls med saken att göra. FANTAstiskt till exempel och det är det ju. Tänk att jag kommer på en sådan sak! Jag är ju uppenbarligen inte FANTAsilös! Men det är jag uppenbarligen för jag kommer inte på mer nu. FAN(ta) också.

 

Jag har fått en allmän begäran om att lägga upp en videosnutt här. Någon som vet hur man går tillväga då? Ännu viktigare: Någon som har ett tips på samtalsämne?

 

Eller så kanske vi stryker hela grejen innan någon konstig händer. Då blir det som med fanta: Läskigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0