Promenad

Jag kom nyss hem från att ha varit ute och gått i hundra år. Ja det stämmer: hundra år! Det var skönt men jag blev ganska gammal. Så har jag dåliga skor också. Men det har gamla människor.

 

Jag tänker alltid mycket, men särskilt mycket tänker jag när jag promenerar. Det kan sluta hur som helst. Ikväll behandlades alla möjliga sorters ämnen måste jag säga. Här är några av alla punkter som betades av i min lilla, men ack så söta, hjärna:

 

*Vad vill jag ha åstadkommit innan jag dör. Ja jag vet jag har väldigt djupa funderingar ibland.

 

* Jag insåg att jag behöver sätta upp lite mål i livet. Inga jättestora för det är svårt att bara gå ut och rädda hela världen från allt dålig redan i morgon. Men jag tror faktiskt det är bra att hela tiden ha någon liten sak att sträva efter.  Den kan ju även gå ihop lite med förra punkten.

 

* Så hade jag även tankar inom ett annat område som vi absolut inte ska ta upp här. Nyfikenhet gör nog bara bloggen större eller hur?

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0