Semester vart tog du vägen?

När jag skriver blogginlägg brukar jag oftast vara glad och tänka att jag har en jättekul grej att skriva om. Så är inte fallet nu. Jag är glad, det är jag! Lika glad som GB gubben! För han är väl glad? Eller som en katt som just fått lite tonfisk. Eller som en råtta som har hittat lite ost. Eller som..Äh. Ni fattar poängen.

 

Däremot så är det enda jag tänker på att min semester är slut nu. Buää. Inte för att jag hatar mitt jobb. Utan för att jag inte får vara ledig. Ni förstår skillnaden? Nej det är klart att ni inte gör eftersom Jalle uttrycker som en stum näbbmus.

 

Vi kan härmed konstatera att Jalli inte vill höra väckerklockan i morgon.

 

Vi kan även konstatera att GB gubben är glad.

 

Vi kan också konstatera att råttor gillar ost.

 

Dessutom kan vi konstatera att Jalle är vacker som aldrig förr! Nähä? Skrev jag inte det? Jaja. Ni vet det nu i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Charlotte Bolund

Hej hej vad kul dina inlägg verkar vara! kommer med all säkerhet läsa lite mer. :p Hoppas du har en bra vardag ;)

2011-06-28 @ 16:55:05
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0