Tjejer talar i gåtor

Här går man på stan och har det trevligt. Häftiga människor säger så. "Jag var och handlade mjukisdjur och drack öl och kaffe" låter inte lika bra som "jag var på stan". Eftersom jag är så jäkla häftig så säger jag att jag var på stan.

 

Jag gick hur som helst helt vanligt och hade det fint. Vid sidan stod en tjej helt still. När jag passerade henne så vaknade hn plötsligt till liv:

 

- FLY ME TO THE MOON!

 

Nu måste jag erkänna att det ser värre ut i text, hon sjöng riktigt fint. Men jag var inte beredd på det. Jag gillar inte när tjejer inte säger rakt ut vad de vill utan går runt ämnet så där. Nästa gång hoppas jag att hon gör det:

 

-JALLE KÖP MIG EN RYMDRAKET!

 

Då ska jag åtminstonde fundera på saken.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0