En ledig söndag i Jallis liv

Jag tänkte att ni var enormt nyfikna på vad som händer en lugn söndag hos mig! Eller så är ni inte det. Men i brist på annat ska jag berätta det för er ändå. Vi vill inte ha nyfikna människor som blir arga för att dom aldrig får en inblick i deras idols vardag. Här är alltså dagens söndag! Alltså idag. Ni fattar?

 

*Jag gick upp, vilken är en bra förutsättning för att det ska bli någon söndag över huvud taget.

 

*Jag åt frukost. Vilken också är en bra förutsättning för att gå igenom första delen av dagen utan att känna sig lite seg som en råtta. I påse alltså, godisarna. Yoghurt med banan och kiwi stod på menyn. Kaffe icke att förglömma!

 

*Jag gick ut på en halvtimmes promenad! Nu snackar vi några timmar efter frukosten förstås. Men däremellan hände inget roligt. Men att promenera är skönt. Duktig Jalli.

 

*Jag kom hem och gjorde några situps och armhävningar. Det här är alltså den punkten ni ska jubla över. Eventuellt sätta något i halsen om ni dricker något. Eventuellt undra om ni läser rätt blogg över huvud taget. Men så är det i alla fall.

 

*Efter det en dusch. Annars hade ni ju blivit äcklade.

 

*Sedan skrev jag detta intressanta inlägg!

 

Nu är klockan bara cirka halv fem så dagen är ju långt ifrån slut. Men det känns lite svårt att lista saker som inte har hänt så jag hoppar lite snabbt:

 

*Jag gick och lade mig. God natt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0