Glömsk?

Jag fick ett sms från folktandvården idag:

 

"Vill bara påminna om att du har tid nästa vecka"

 

Nästa vecka?? Okej att de skickar påminnelser dagen innan för det tycker jag bara är bra. Men en vecka innan? Hur kan folktandvården veta att jag har ett minne som en guldfisk? Förföljer de mig? Vänta lite.

 

Så.

 

Jag var bara tvungen att gå till fönstret och kolla om folktandvården stod på gatan och skrek.

 

Apropå tandvärk så köpte jag cd skivan med låtarna från melodifestivalen idag! Vi säljer den på jobbet. Jag vet att jag inte skulle snacka melodifestival men jag måste ju bara få berätta hur töntig jag är.

 

 

Är ni stolta över mig eller skäms ni?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha... Jag är stolt över att du inte skäms!!

/[email protected]

2011-03-09 @ 21:35:03
Postat av: Jalle

Det var mycket vackert sagt! Jag är stolt över att du är stolt över mig som inte skäms och är stolt över det.

2011-03-09 @ 21:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0