Spöket.

Idag kom jag att tänka på något jag läst i Jerry Seinfelds bok! Om han nu inte släppt fler böcker. I alla fall, han hade en teori om män och kvinnor har en fixering, något som båda måste titta på om man passerar det. För tjejer var det skor och för killar urrigningar om jag inte minns fel. Jag insåg idag att jag också har en sådan fixering.

 

Av registeringsskyltar! Jag känner mig inte riktigt osm alla andra killar. Går jag förbi en parkerad bil måste jag kolla på registeringsskylten! Inte för att memorera den, vilket jag visserligen också skulle kunna göra. Utan bara för att se vilket ord jag tolkar det som. Det är jätteroligt. Jag gick förbi en bil när jag skulle gå och handla idag:

 

"BOO"

 

Det var obehagligt. Jag fick skynda mig förbi den bilen. Tur att det var mitt på dagen i alla fall, annars hade jag fått men för livet.

 

Tänk dig för vilken väg du tar till affären Jalle. BOO!


Kommentarer
Postat av: Yamiko

lol. Så brukar jag också göra. ^^

2011-03-28 @ 19:13:51
URL: http://yamipanda.blogspot.com
Postat av: Jalle

Haha..skönt att jag inte är ensam!

2011-03-28 @ 19:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0