Turist!

Jag skulle kunna uttrycka mina väldigt negativa åsikter om andra chansen igår men tror det får vara sluttjatat om melodifestivalen för min del. Tack och hej! Jag vill ju inte att ni ska tröttna på mig!

 

Jag mår inte bra idag. Halsont, förkyld och grinig. Umgänge med Jalle sker på egen risk. Fast det är ingen risk eftersom jag inte har planerat umgänge med någon. Det vore riskabelt. Det vill ni väl inte riskera? På egen risk alltså. Undrar om det finns någon gräns för hur många gånger man får anända samma ord på det där sättet? Jag tror att jag antingen är genialisk eller så har jag brist på fantasi.

 

Så vad ska det då bloggas om? Våren är på väg! Säger dom.

 

Jag håller inte med. För mycket snö!

 

Inte för att jag har något emot snö. Snö är fint. Men kallt. Jag ska uppfina varm snö. Eller inte snö som är varm men som tål värme. Så kan det ligga lite snö ute på vissa ställen så där klädsamt så det bara är fint och inte ivägen. Himla smart!

 

Kan man göra samma sak fast tvärtom? Slänga in lite sommartendenser mitt i vintern? Sol fungerar ju uppenbarligen inte om man vill att snön ska vara kvar. Vad finns mer för sommartecken?

 

Jag får helt enkelt gå ut i snön i december klädd i solglasögon och en ful magväska och leka turist.

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: elli

Men nog kan du väl dra en resume över melodifestivalen!!!

2011-03-06 @ 12:57:33
Postat av: Jalle

Elli det har nog sagts tillräckligt..:)

2011-03-06 @ 12:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0