Detta inlägg förtjänar ingen rubrik!

Jag fick en tvångstanke helt plötsligt så här på kvällen/natten: Jag måste skriva ett blogginlägg! Varför, undrar ni? Ingen aning, svarar jag. Men jag gör det ändå!

Jag tog emot stipendium lördags! Men jag tänker inte skriva mer om det, förutom att det var trevligt. Samt att jag hade kostym.

 

Jag har inte gjort ett dugg under söndagen! Men det tänker jag heller inte skriva mer om. Förutom att det var stillsamt.

 

Sköldpaddor har ett stort skal på ryggen.Men det är det ju onödigt att skriva om. Förutom att det är logiskt.

 

Jag har nyligen ätit en apelsin också. Men även det känns onödigt att skriva om. Förutom att jag var tvungen att skala den innan. Så brukar det ofta vara med apelsiner. även med banander. För att inte tala om potatis. Men den måste kokas. Eller råstekas. Man kan även ha diverse goda saker till den. Eller innan den. Eller efter. Lite vaniljglass till exempel.

 

I dag var det måndag. Men det är det jävligt onödigt att skriva om, då blir alla ledsna. Förutom de som ar jobbat hela helgen. Jalli är lyckligtvis inte en av dessa.

 

Idag fyller Anneli år! Tadaa grattis grattis! Det är faktiskt inte onödigt att skriva om. Man ska hedra sina vänner!

 

Jag lyssnar för övrigt på "when the children cry". Den får mig att känna ångest för att skaffa barn. Men det är onödigt att skriva om. Förutom att det får mig att känna mig gammal. Förutom igen att det ämnet inte är så aktuellt. Närmare bestämt inte alls.

 

Nu måste jag avsluta det här inlägget så jag tänkte ge er något att fundera på. Har stulit det direkt från Nemi:

 

Har Långben och Pluto identiska huvuden?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0