Semesterplanering

Måndag, jippi! Ett Jalli inlägg eftersom det var några dagar sen, jippi!

 

Detta är sista arbetsveckan innan min 3 veckors semester! Eftersom jag inte har så många riktiga planer för vad som ska göras så tänkte jag göra en lista.

 

1. Lösa världens fattigdom. Det känns som ett realistiskt mål för en 3 veckors semester.

 

2. Möblera om hemma så att lägenheten faktiskt ser vettig ut. Speciellt ena halvan av vardagsrummet. Det är nästan lika viktigt som föregående punkt.

 

3. Flyga genom att vifta på armarna samtidigt som jag har en rosa mössa och skriker "kuckeliku!" Det har jag alltid velat göra.

 

4. Klippa håret kort. Haha jag skojade bara!

 

5. Lösa den eviga gåtan om varför det inte finns röda kycklingar. Samt varför humlor kan flyga.

 

6. Ja varför kan humlor flyga egentligen?

 

7. Anneli ville nödvändigtvis vara me på listan. Så jag får väl komma underfund med varför hon inte kan flyga.

 

Ojoj denna semester blir fullspäckad. Så mycket att göra och så lite tid!

 

Lika bra att sätta igång direkt.


Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag kan visst flyga!!!!! :D

2011-05-31 @ 17:56:08
Postat av: Jalle

Bevis tack. Stå och göra konstiga läten samtidigt som man viftar med armarna räknas inte ;)

2011-05-31 @ 23:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0