Världens undergång

Det har gått jättelänge sedan jag skrev känns det som! Men det kan det ju inte ha gjort. Men erkänn att 5 minuter utan ett nytt Jalli inlägg känns som 30 timmar på en öde ö utan mat och vatten i det varma helvetet? Jag tänkte väl det.

 

Men egentligen borde jag ju inte kunna blogga nu, världen har ju gått under.

 

"Sedan världens undergång har så gott som allt liv försvunnit. Det enda livstecknet efter den tragiska händelsen är att Jallis blogg fortfarande finns och uppdateras! Så varsågod och läs. Men det kan ni ju inte eftersom världen har gått under. Så hur sjuttan kan jag stå här och göra en nyhetssändning om det? Nu tar vi lunch pojkar!"

 

Det här med vettiga inlägg är inte riktigt något jag sysslar med. Då kanske ni skulle bli förvirrade. Vem har snott Jallis blogg?

 

Men å andra sidan är ju hela världen utplånad så det spelar inte så stor roll.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0