Kan ni knäcka mig?

Nu börjar det närma sig julen med stormsteg! Förra året var jag ju som jag har nämnt jöttefyndig och hade en massa julrim! Det blev en enorm succé! Eller nja det kanske är att ta i. Men jag säger det ändå! Det blev succé! Vad gör man oftast när en så stor grej har inträffat? Jo man gör en uppföljare!

 

Utan mig kan du dig icke röra

jag heter som ett djur fast är utan öra

jag är en del av ett beroende för nästan alla

utan mig skulle funktionen falla

även om jag inte själva beroendet är

fungerar det ej om jag inte är där!

 

Kan ni knäcka vad det är? Helt plötsligt känner jag mig som gåtan i batman...


Kommentarer
Postat av: Jorunn

Klurigt! När kommer svaret?

2011-11-19 @ 19:35:27
Postat av: Jalle

När tillräckligt många visar intresse! Så hoppas inte på för mycket... ;)

2011-11-19 @ 20:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0