Kul måndag. Men ändå inte.

Idag är det måndag! Det är kul. Men det är det inte många människor som tycker. Man blir inte direkt omkullbrottad av en massa leenden på tunnelbanan. Men jag tänker i alla fall positivt! Där fick ni era ickeleenden! Inte för att jag går omkring och flinar i tunnelbanan men ändå. Då hade ju folk blivit griniga.

 

Men det är de ändå visserligen. Men jag ska inte göra det värre. Jag är snäll!

 

Jag äter kyckling och paprika nu. Bland annat. Det är inte kul att berätta hela rätten, då blir det ingen sport för er. Å andra sidan vete fan om man kan sätta namn på den. Å andra sidan är ni väl inte så våldsamt intresserade av vad jag äter till middag just nu. Eller att jag äter. Eller att jag själv har lagat maten. Eller att min lampa är prickig.

 

För det är den. Just det. Prickig. Samt att den hänger för lågt. Är man lång kan man gå in med ansiktet i den. Men det gör man ju inte eftersom man tittar med ansiktet förhoppningsvis. Om man inte tittar bakåt men går framåt vilket vore lite märkligt. Ungefär som att spika in en spik fast man spikar ut den. Eller vad sa jag? Äh.

 

Det här går inte bra. Så jag börjar om med inlägget.

 

Idag är det måndag. Punkt.


Kommentarer
Postat av: Mia

Älskling, hur mår du egentligen? :P

2011-11-28 @ 21:24:26
URL: http://remedy.bloggo.nu/
Postat av: Jalle

Jag mår fantastiskt! Märks inte det?

2011-11-28 @ 22:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0